zondag 26 oktober 2014

Crochet along 2014 de laatste loodjes...

Na maanden elke week trouw mijn aantal toertjes haken, heeft de CAL 2014 nu stilaan zijn eindpunt bereikt. Nog enkel een rand er rond en dan is hij echt klaar voor gebruik. Ik vond het een heel fijn project om samen met zo vele anderen te doen. Bedankt Tertia en Jolanda om dit project te verwezenlijken. Kijk alvast uit naar het volgende project!

Voor wie graag deze deken ook wil maken geef ik nog eens de link door waar je alle toeren kan terugvinden:

 



 Omdat ik zo een koukleum ben heb ik er nog een fleece aan bevestigd zodat het echt een lekker warme winterdeken geworden is.



Miss Moria moest natuurlijk ook mee op de foto



M'n deken is nu 1,65m lang en 1,20m breed...ideaal om met mijn 1,56m lekker onder te kruipen


 

 

Laat die koude winters nu maar komen!

3 opmerkingen:

  1. Your blanket is beautiful! I've never seen a stripey one with these gorgeous colors. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow,heel mooi!
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty! I can only imagine the hard work behind it! I love the warm "autumn" colour combination.

    BeantwoordenVerwijderen